fredag den 11. november 2011

Gratis Yogatime

Tilmeld dig NYHEDSBREV her øverst til højre på siden 
& få en gratis Yogatime ! 
Det indebærer at du får en mail, når jeg skriver nyt her på bloggen, så du kan følge med omkring ændringer af yogatider, klasser, nye events o.s.v. :o)
Som tak for din interesse vil jeg tilbyde dig en gratis Yogatime 
( gældende til og med 21 dec 2011)
Medbring gerne egen måtte.

Onsdag kl. 8:30 - 9:45 eller Fredag kl. 17:15 - 18:45,
Vestergade 41 Århus
For at tilmelde dig din foretrukne gratis-klasse : 
Send mig en sms på : 20775594 senest 2 timer før klassen starter.  ;o)

Morgenklassen vil byde på en masse åndedrætsøvelser, som er yderst hjælpsomt ved f.eks. astma. 
Jeg anbefaler at møde på tom mave, især til denne klasse.
Fredagsklassen er klassisk Hatha Yoga, stadig masser af vejrtrækning, med tid til at blive i stillingerne 
og lade kroppen slippe ugens spændinger. 
  
Jeg takker for din interesse
& ser frem til at lave yoga sammen med dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar